Salı, Temmuz 11, 2006

BusinessWeek Türkiye web sitesi yayında

bw1tr
Derginin Türkiye'de yayın hayatına başlamasından itibaren www.businessweek.com.tr adresini benden daha fazla ziyaret eden başka birisinin olduğunu sanmıyorum.
Acaba web siteleri açılmış mıdır diye sürekli kontrol ediyordum ve hatta web siteleri üzerinden birkaç kere abonelik girişiminde bulunup başarısız olduğumu da bu sayfalarda yazmıştım.

Sonunda BusinessWeek Türkiye'nin bu haftaki sayısında web siteleri ile ilgili reklamlarını görüp açılıştan haberdar oldum. (belki de geciktim ve en son ben öğrendim...bilemiyorum...öyle mi?)

BusinessWeek Türkiye web sitesini açıkcası global sitelerindeki şablon üzerine kurarlar diye bekliyordum ancak öyle olmamış. Büyük olasılıkla uzun vadede infomag yayıncılık bu şekilde bir düzenlemeye gidecektir.

Benim açımdan sitenin bu hali bile içeriğin limitli bölümünü dahi olsun web ortamında görebiliyor olmak adına memnuniyet verici.

Hazır konuya değinmişken belirtmekte fayda var. Sitedeki içerik dergi kapsamındaki yazıları olduğu gibi aktarmıyor. Yazıların girişini site üzerinden yapıp "devamı BusinessWeek Türkiye'nin son sayısında..." diyerek son veriliyor.

Dergiyi haftalık olarak aldığım için sorun değil ama bu durum da zaten uzun vadede abone sayısının artması ile değişecek ve yerini tam içeriğe bırakacaktır.

Kısacası, BusinessWeek Türkiye'yi online görmekten memnun oldum ve kendilerine yeni web siteleri ile başarılarının devamını diliyorum.

NOT 1: Web sitesi demişken darısı Forbes Türkiye'nin başına. Anlıyorum, dergiye abone sayınızı artırmak istiyorsunuz ve sitenizi şimdilik sadece bu amaç için kullanıyorsunuz ama bence web sitenizi yayına almaya öncelik verip sonrasında abonelik reklamı yapsanız çok daha başarılı olursunuz.

NOT 2: Bu yazıyı ilgili yada yetkililerden kim okur bilmiyorum ama Business2.0 dergisini Türkiye'ye getirmeyi düşünen yayıncı yok mu?

Hiç yorum yok: