Cumartesi, Temmuz 08, 2006

Bizimki 1 Yaşında...!

Geçen sene bugün blogumda ilk yazımı yazmıştım.
O günden bugüne neler yaptığıma şöyle bir bakınca toplamda 82 yazı yazdığımı gördüm.

Aslında çok da sayılmaz ama bu yazılar beni harika kişilere, sizlere ulaştırdı.

Bu yazılar beni Türkiye'de bir ilk olacağına inandığımız kitap projemizin içine aldı.

Fikirlerimi paylaşmanın ve geri dönüşlerini almamın bende yarattığı heyecan ve mutluluğun ana kaynağı yine 1 yıl içinde yazdığım bu 82 yazımdır.

Bugüne kadar yazılarıma yorumlarıyla katkı koyan, beni destekleyen ve yazılarımı okuyan sizlere çok teşekkür ederim.

4 yorum:

Mehmet Doğan dedi ki...

iyi ki dogdun blog :))

nice yillara Arda

Adsız dedi ki...

Çok sık yazmasanız da yazdıklarınız öz bilgiler oluyor hep; yeni, farklı şeyler öğreniyoruz.

Teşekkürler, başarılar.

Nice yıllara.. :)

Adsız dedi ki...

Nice yıllara

Adsız dedi ki...

Bu blogla yararlı bir iş yapmış oluyorsunuz. Kutlarım! Nice yıllara...