Cuma, Mayıs 26, 2006

Bu kampanyalar sadık müşteriyi üzüyor

USRobotics, MAXg 9108 kablosuz ADSL modem alanlara İnternet Telefonu'nu hediye ediyor.
USRobotics`ten Kaçırılmayacak Kampanya
Bundan 4 ay kadar önce Teknosa'dan HP iPaq 6515 almıştım ve birkaç hafta sonrasın bu ürün Navturk GPS paketi hediyesi ile satılmaya başlamıştı. Çok sahip olmak istediğim ve iPaq 6515 için temel özellikleri arasında bulunması gereken GPS paketi şu anda piyasada satılmıyor ve bende iPaq satın alırken erken davrandığım için hala bekliyorum.

Erken davrandığım için cezalandırıldığım bir yeni kampanyaya da 10 dakika önce şahit oldum.

Hepsiburada.com'dan 22 Mayıs Pazartesi günü yukarıda kampanya yazısını okuduğunuz USRobotics 9108 kablosuz ADSL modemi satın aldım (neredeyse 5 gün olacak ve hala siparişim tarafıma ulaşmadı orası tamamen ayrı bir konu) ve yine erken davrandığım için bu sefer de USR9600 USB İnternet Telefonu hediye olarak alamıyorum...!

Şunu belirtmeliyim ki, söz konusu markaların iyi müşterilerinden sayılabilirim.
Örnek olarak, yıllar öncesinde ilk aldığım 56K dial-up modem'im USRobotics idi, şu anda kullandığım kablolu ADSL modemim de yine USRobotics. Kullandığım dizüstü bilgisayar da dahil olmak üzere, bugüne kadar satın aldığım tüm yazıcı ve tarayıcılarım da HP olmuştur.

Firmaların müşterilerini memnun etmek ve potansiyel müşterilerine kendi ürünlerini tercih etmeleri için bir sebep oluşturmak amacıyla düzenledikleri bu kampanyalar, benim gibi işin içinde hediye olmasa bile markaya olan güveni ve sevgisi için erken davranıp ürünlerini tercih eden daimi müşterilerini kampanya duyurulduktan sonra hayal kırıklığına uğratıyorsa, buradan kim zararlı çıkıyor?

Acaba bazı firmaların kampanyaları kaş yaparken göz mü çıkartıyor?

Hiç yorum yok: