Perşembe, Ocak 25, 2007

Netflix, DVD kalitesinde ücretsiz film gösterimine başlıyor!

Biraz önce Forbes'dan okuduğum habere göre, DVD kiralama servisi Netflix yaklaşık 6 ay içinde ortalama 1000 film ile internet üzerinden ücretsiz olarak DVD seyretme imkanı sunmaya başlayacakmış.

Şirketin CEO'sunun yaptığı açıklama üzerine hisse değerleri yaklaşık %3 artış göstermiş.

Bunu neden paylaşıyorum diye sorarsanız, söz konusu gelişme dünyada bu alanda gidilen yönü gösterdiği için büyük önem teşkil ediyor.

Rekabetin kızıştığı video alanında yön artık bu... Treni yakalamak çok zor gözüküyor di mi?

1 yorum:

İbrahim DEMİR dedi ki...

Artık treni yakalamak cidden zorlaşıyor.YouTube çıkar çıkmaz ülkemizde klonları hemen türedi. Birebir copy-paste ürünler çıktı. Pek web 2.0 olayı olmadı çünkü içerikler de diğer sitelerden streaming kaydedicilerle kaydedilip upload edildi.
Bakalım bu servisi kopyalayabilecekler mi? Ben bunu çok merak ediyorum
Treni yakalamk zor dedim . Artık 2 yol var gibi:
*Gerçekten büyük adımlar atacağız ve zekamızı iyi işlere kullanacağız. Burada büyüka adımlar devlet desteğiyle olmalı. En basiti geniş bant sorunu çözülmeli.
* Ya da kendi ülkemizin ihityaç ve zevklerine göre hizmetler vereceğiz koşuştumayı bırakıp kendi yolumuzda ilerleyip kendi yağımızda kavrulacağız.

umuyorum 1.si olur ama biz 2.ye daha yatkınız gibi geliyor bana...