Cuma, Ağustos 11, 2006

Boynuz kulağı geçti mi?

Pepsi'nin Power Club ile yaptığı işbirliği sonucunda mevcut müzik indirme platformu üzerinden başlattığı kampanya Alexa istatistiklerine göre servis sağlayıcısını kısa sürede yakalayıp geçtiğini gösteriyor.
powerclub1

Pepsi Power Club adıyla bir süre önce yayına başlayan yasal müzik indirme platformu, Power Group'a bağlı Power Club sisteminin üzerinden hizmet veriyor.

Yaklaşık 2 aylık ziyaretçi istatistiklerini incelediğimizde Pepsi Power Club'ın özellikle son 1 aydaki televizyon reklamları ve açma kapakları ile başlattığı kampanyanın etkisiyle servis sağlayıcısı olan Power Club'ı yakaladığı hatta bazı dönemlerde geçtiği gözlemleniyor.

Bu durumu boynuz kulağı geçti şeklinde tanımlayabiliriz ancak bu kadar basit geçmek yerine iş ortağı olarak seçtiği Power Club'un kendisine sunduğu başarılı altyapıyı ve elbette ki Pepsi'nin yarattığı yoğun pazarlama kampanyasının etkisini alkışlamak gerekiyor.

Başarılı girişimlerin, başarılı pazarlama modelleri ile oluşturabileceği sinerjiye çok güçlü bir örnek olarak Pepsi Power Club çalışmasının diğer firmalara da işbirlikleri kurmak adına cesaret vereceğine inanıyorum.

Hiç yorum yok: