Cuma, Aralık 09, 2005

Seth Godin ve Squidoo'su BETA yayında...

Squidoo.com ‘un bir süredir BETA testleri için seçilmiştim, siteye lensler ekleyip henüz dışarıya kapalıyken karşılaştığımız sorunlarda geri dönüşler verip, yeni özellikleri içinde fikir bildiriyorduk. Bugüne kadar bu konuda bişey yazmamıştım, yazamamıştım.

Şimdi artık söylüyorum, çünkü Squidoo.com kısmen online oldu.

About Turkey” adında bir lensimi bende bugün dışa açtım. Anlayacağınız gibi Türkiye hakkında bir lensi öncelikli olarak paylaşmak istedim.

Eğer www.squidoo.com/aboutturkey adresinden lensimi inceler, ve geliştirmem için önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Squidoo.com da nedir diyorsanız, Seth Godin’in Squidoo’su diyorum ve bu linki okumanızı öneriyorum.

En fazla 1 yıl içinde dünyanın en yüksek ziyaretçi sayılarına sahip olacak olan Squidoo.com’u ilk bilenlerden olma ayrıcalığla tanışın. Hatta biraz inceleyip kendi lensinizi yaratın.

Lens mi ne? Bu linkten onu da öğrenebilirsiniz...

Hiç yorum yok: