Pazarlama Blogları Karnavalı'nın 22. haftasında sıra bana geldi. Bu karnaval da neyin nesi diyorsanız önce buraya buyrun.
Bu hafta karnaval dahilinde yer alan birbirinden ilginç yazıların her birini okumanızı ve eğer hala bu blogların RSS'lerini takip etmeye başlamadıysanız, daha fazla zaman kaybetmemenizi tavsiye ediyorum. "RSS Nedir?" diyorsanız o zaman sizi buraya alalım.
Evet karnavalımızın yazıları aşağıdaki gibidir.
16 yıllık kurumsal iş hayatını günün birinde bir kenara bırakıp, kendisini edindiği deneyimleri aktarmaya adayan Tunç Kılınç, Fikir Atölyesi isimli harika blogunda "Ben Nasıl Yükseleceğim?" sorusunun cevabını farklı bir bakış açısı ile sunuyor.
Bilal Bedük, Pazarlama Fikirleri isimli blogunda , "Müşteri Memnu - Niyetsizliği" hakkındaki başarılı yazısı ile karnavalda yerini alıyor ve konuyu detayları ile aktarmasının yanında önerileri ile de yaklaşımına değer katıyor.
Hayatta değiştirmek istediği 3 şey için pazarlama öğrendiğini söyleyen Arzu Cihangir, "molaverrahatla" isimli blogunda "Dikkat dikkat MOBBİNG var!" diyor ve ülkemizde yeni yeni konuşulmaya başlayan kurumsal probleme dikkat çekiyor.
Pazarlamaya ilgi duyanların favorilerinden ayırmaması gereken Diyalog isimli blogunda A. Selim Tuncer, basın sektörünün bir gün pazarlamayı keşfetmesi ümidiyle kaleme aldığını söylediği "Acaba hangi gazete hangi gazetedir?" isimli yazısında detaylı ve emek harcanmış bir incelemeyi bizlerle paylaşıyor.
ISBN 976-08-06 isimli işitsel, görsel, dokunsal, sanatsal, dijital, inovatif ve provokatif blogunda Barış Erkol, bu hafta bizlerle Firefox hayranları tarafından çekilen bir reklam filmini paylaşıyor. İzlemenizi tavsiye ediyor ve sizi "Firefox fiskeleri" isimli yazısına tıklamaya davet ediyorum.
Onur Yüksel, Brand Box isimli blogunda albüm tanıtımı için farklı etkileşimli mecraları seçen Beck'i kaleme almış. "Beck to Marketing" adını verdiği yazısını yeni nesil web ile pazarlamanın birleşmesi ile doğan başarıyı kabullenmek için okumanızı tavsiye ederim.
Murat Buyurgan, 7. Pazarlama Zirvesi'nden izlenimlerini aktardığı "Pazarlama Zirvesi’nin iki Ali’si!" isimli yazısında dikkati zirvenin en önemli 2 ismi olarak kabul ettiği Ali'lere çekiyor. Acaba kim bu Ali'ler diyorsanız, size yazıya alalım.
NOT: Pazarlama Blogları Karnavalı önümüzdeki hafta Barış Erkol'da yani ISBN 97608-06'da olacak.
5 yorum:
Karnaval'da aralıksız 22. haftaya gelmişiz, muhteşem...
Eline sağlık Arda.
Karnaval görseline web 2.0 yaklaşımı güzel olmuş. Eline sağlık...
22 hafta! Dile kolay...
Eline sağlık Arda.
22 kere Maşallah...
Güzel yazılar. Herkese telekkürler.
Ama, niye diğer bloglardan bahs edilmemiş anlayamadım!!
Yorum Gönder