Çarşamba, Aralık 13, 2006

Seminer duyurusu: Web 2.0 ve Türkiye Fırsatları

16 Aralık 2006 Cumartesi günü saat 13:00 - 15:00 arasında Genç Girişimciler Kulübü'nde "Web 2.0 ve Türkiye Fırsatları" isimli bir seminer veriyor olacağım.

Seminer ücretsiz olup katılım formunu doldurmanız yeterlidir.

Seminerin içeriği nasıl olacak?

Web 2.0 ile değişen web kültürü üzerine konuşup, yatırım fırsatları ve potansiyel alanları katılımcılarla paylaşıyor olacağım.
Bunun yanında girişimlerinize yatırım desteği almak aşamasında dikkat etmeniz gereken püf noktalara da değinip, sorularınıza cevap vereceğim.

Detaylı bilgi ve seminerin yapılacağı adres için tıklayabilirsiniz.

GÜNCELLEME 1: Seminerin gerçekleşeceği Genç Girişimciler Kulübü'nün adresine bu linkten ulaşabilirsiniz.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Tam olarak nerede oldugunu da yazar mısın Arda.

Adsız dedi ki...

Katılım için kayıt yaptırdım. Semineri merakla bekliyorum. Orada görüşmek üzere ...

Adsız dedi ki...

uzun zamndır yazılarını takip ediyorum. cumartesi goruşmek uzere.
cemil

Adsız dedi ki...

Cok guzel. Ama benim gibi yurtdisinda yasayanlar adina bir talebim olacak.

Acaba bu seminerin videoya kaydedilip, Google Video'ya filan yuklenmesi mumkun mu?

Boyle baslikli bir seminere yakisanin bu olacagini dusunuyorum. Bunu yapabilecek gonullu bir arkadas cikarsa da cok iyi olur.

Mehmet Doğan dedi ki...

Erinc'e katiliyorum. Okyanusun diger ucunda olan bizler icin cok guzel bir jest olur bu

Arda KUTSAL dedi ki...

Arkadaşlar, gösterdiğiniz ilgiye gerçekten çok memnun oldum.
Kameramın pili kaç saatlik çekim yapabilir diye araştırmaya başladığımı belirtmek isterim :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Arda Bey,

Seminerin videoya kaydedilmesi ve internetten yayınlanması için Kulüp olarak destek olacağız.

Şimdiye kadar bilişim seminerlerimizde ses ve fotoğraf kaydı alıyorduk, sizinle beraber video kaydına da başlamış oluruz hem.

Siz seminere odaklanın gerisini bize bırakın, ekip 4 gözle sizi bekliyor :)

Sevgilerle
Atakan Eser
GGK , Bilişim

Mehmet Doğan dedi ki...

Arda,

Eger kamerani iyi bir yere konumlayip, visorunu kapatirsan pilden cok daha iyi randiman alirsin. Ya da sadece sesi kaydederek, Turkiye'de ki ilk web tasarim icerikli podcasti yapmis olursun :) (eger video isi istedigin gibi olmazsa)

Bu arada bazi konusmalarda/sunumlarda, konusmayi sen yaptigin halde, bu konferansi duzenleyen kurum/kuruluslardan izin almak zorundasin bu yayini dagitabilmen icin. Hatirlatayim dedim :)