Pazar, Şubat 25, 2007

Webrazzi Forum'da neler konuşuluyor?

18 Şubat 2007'de ülkemizde Web 2.0 alanındaki paylaşımı güçlendirmek amacıyla yayına aldığım Webrazzi Forum'da üzerinden geçen bir haftada neler konuşuluyor diye baktığımda, şimdiden değerli paylaşımların yerini aldığını farkettim.
Bunların yanında sahipleri tarafından paylaşılarak Webrazzi Forum ile haberdar olduğumuz web girişimleri de oldu. (bkz: Web Girişiminizi Tanıtın)

Webrazzi Forum'da tanıtılan web girişimlerinden bazıları;
Forum kapsamında şu anda internet ile ilgili duyduğunuz haberleri paylaşabilir, web girişiminizi tanıtabilir, girişim fikrinizi paylaşabilir, proje işbirlikleri sağlayabilir, yazılım ve tasarım konularını konuşabilir, iş ilanlarınızı yayınlayabilir ve tabi bunların dışında içinizden gelen internet ve yeni nesil web hakkındaki yazılarınızı da yazabilirsiniz.

Webrazzi'deki tanıtım yazısında ve Webrazzi Forum'un ilk mesajında da bahsettiğim gibi amaç bu alandaki paylaşım platformunu yaratmak.

İlk bir haftada oluşan içerik ilerleyen günlerde sizlerin katkısıyla mutlaka gelişimini sürdürecektir ve hepimiz için hedeflediğim bu platform görmesi gerken değeri yaratacaktır.

Katkı sağlayan ve sağlayacak olan herkese teşekkürler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Arda,
Çok geç fark ettim bu mesajını, belki de artık çalışmanı hazırlamışsındır bile. Webrazzi forum'a da daha sonra üye olacağımdan kısaca buraya yazayım. 2006 Ocak'ında blogumda benzer konuyu işlemiş, blog listeleyen iki sitede de tartışma açmaya çalışmıştım. Son 5-6 aydır takip etmediğim bir konu ama olayın iki boyutu var, aktif bloglar ve tüm bloglar. Tüm bloglar 600, aktif olanlar 300 bin civarında diye tahmin ediyorum. Burada şimdilik detay vermiyorum ;)