Dünyanın en büyük şirketlerinden Google, gelirinin büyük bölümünü reklam satışlarından elde ediyorsa ve bunun yanında reklamlar konusunda hala dile getirdiğimiz problemlerimiz varsa (bkz.: Google AdWords'e gözümüz alıştı!, İki kişi konuşurken üçüncü ne yapar?), demek ki hala farklı reklam modelleri dahilinde çözümler söz konusudur.
Bu da demek oluyor ki Google AdWords daha başlangıç, ve bu alanda değişimler çok yakında karşımıza çıkacak.
Klasik reklam anlayışını Reklam 1.0 olarak adlandırırsak, Google AdWords ile başlayan sürece, diğer bir deyişle, web'e sıçrayan sürece Reklam 2.0 diye bakabiliriz.
Reklam 3.0 'a biraz daha süre var gibi, ama isterseniz Reklam 2.1 için fırsatları düşünmeye başlayabilirsiniz.
1 yorum:
Merhabalar yazılarınız gerçekten çok güzel. Bizde 4 arkadaş reklamcılık ile ilgili bir blog tasarladık ve güncel haberleri yayınlamaya çalışıyoruz. http://www.mecraburada.com başarılar diliyoruz
Yorum Gönder